SKUPINSKA VADBA

Skupinska energija in izkušeni trenerji vas v nakrajšem času pripeljejo do življenjske forme. Lepo oblikovana postava in vrhunska kondicija z našim treningom ni več iluzija. Pri nas vam bo vadba postala užitek, telo pa čvrsto in funkcionalno.

Celo sezono prvi obisk brezplačen, vabljeni!

Skupinska vadba urnik

urnik skupinskih vadb

Cenik

Za prijavo na vadbo prosim izpolnite spodnji obrazec, ali pa nas pokličite na 040 549 581.

V spodnjem videu si oglejte predstavitveni film naših skupinskih vadb:

Skupinska vadba-opis

Klasik FTP (Boot camp)

funkcionalna vadba FTP

Skupinska vadba klasik FTP

Klasik FTP je skupinska vadba, ki traja 60 min in predstavlja zmerno do visoko intenziven funkcionalni trening. Ima veliko podobnosti kot komercialno poznan Boot camp. Trening je sestavljen ciklično, kar pomeni, da se ga postopoma stopnjuje in po 4-6 tednih v celoti spremeni. Na treningih se uporablja različne oblike vadbe (krožna, v serijah…) in pri tem uporablja različna sredstva: rekviziti (trx, uteži, vrvi, elastike,…) lastno telo, različna gibanja,… Vse z namenom raznolikega in zelo učinkovitega načina razvoja vseh motoričnih sposobnosti (moč, vzdržljivost, gibljivost, ravnotežje…). Poleg izboljšanja telesne priprave, pa s to vadbo poskrbimo tudi za lepo oblikovano telo.

Basic FTP

skupinska vadba FTP basic

Skupinska vadba basic FTP

Basic FTP je 45min dolga skupinska vadba in predstavlja nizko do srednje intenziven funkcionalni trening. Glavni del treninga temelji na krepitvi trupa, stabilizaciji telesa in ravnotežju telesa. Poleg tega krepimo tudi druge pomembne dele telesa. Ob koncu treninga pa poskrbimo za giljivost celega telesa. Tovrsten trening je manj intenziven z vidika vzdržljivosti in je primeren za široko populacijo ljudi. Pomemben je pa tudi z vidika ohranjanja in korekcije drže telesa. Poudarek se dela tudi na tehnični kvaliteti izvedbi vaj. Na treningu uporabljamo najrazličnejše rekvizite in lastno telo. Tudi ta trening se stopnjuje in na 4-6 tednov menja.

TRX Functional

TRX skupinska vadba

Skupinska vadba TRX Functional

TRX Functional je funkcionalna skupinska vadba, kjer se uporablja kot rekvizit TRX trakove. Uporablja pa se tudi druge rekvizite in lastno težo z namenom večje učinkovitosti in pestrosti treninga. Trening traja 60min in predstavlja zmerno do visoko intenzivno vadbo. S to obliko vadbe krepimo mišice celega telesa. Osredotočamo se na razvoj moči, vzdržljivosti in stabilizacije. Posebno pozornost namenjamo mišicam trupa. Primerna je za vse starostne skupine, saj zahtevnost izvedbe vaj prilagajamo posameznikovim zmožnostim. Vadba je primerna tudi za vse, ki želite razbiti monotonost in poskusiti nekaj novega.

NOVO: Booty FTP

Skupinska vadba Booty FTP

Booty FTP je vadba namenjena pripadnicam ženskega spola, ki si želijo izoblikovati postavo (utrditi mišičje in izgubiti maščobo). Poseben poudarek pri izbiri vaj je na zadnjičnih in trebušnih mišicah.Trening traja 60min in predstavlja zmerno do visoko intenzivno vadbo. Ob rednem obiskovanju vadbe in uravnoteženi prehrani, se prvi rezultati pokažejo po približno 1 mesecu, odvisno od posameznice. Vadbo načrtujemo v skladu s strokovnimi priporočili. Vadba je primerna tako za slabše kot za bolje trenirane posameznice brez akutnih in kroničnih bolečin.

Kickboxing

kickboxing skupinska vadba

skupinska vadba kickboxing

V FTP centru je kickboxing namenjen rekreativcem. Prednost kickboxing treninga je zagotovo vsestranskost, saj z njim razvijamo vse motorične sposobnosti. Takšen trening tudi ni nikoli dolgočasen. Poleg tega, da poskrbite za dobro telesno pripravo in športno postavo, pridobite tudi znanje borilne veščine. Na treningu se uporablja boksarske vreče, nožne in ročne fokuse, veliko vaj pa se dela v parih v smislu izvajanja kombinacij. Kickboxing je sicer zahodnjaška borilna veščina, ki temelji na udarcih rok in nog.

Jutranji FTP

pilates skupinska vadba

skupinska vadba jutranji FTP

To je prav tako oblika funkcionalnega treninga, ki traja 60min in je srednjeintenziven. Posebnost te vadbe pa je, da poteka v majhni skupini do 5 vadečih (semi privat trenerstvo), kar omogoča bolj individualiziran pristop k vsakemu posamezniku in dodatne prilagoditve njihovim težavam, sposobnostim in znanju. Tako je trening zelo učinkovit, vedno pa se poskrbi za krepitev mišic celega telesa, razvoj gibljivosti, vzdržljivosti in po potrebi tudi ravnotežja. Pri tem se uporablja lastno telo in številne različne rekvizite.