SKUPINSKA VADBA

Skupinska energija in izkušeni trenerji vas v optimalnem času pripeljejo do vaših ciljev. Lepo oblikovana postava in dobra kondicija z našim treningom ni več iluzija. Pri nas vam bo skupinska vadba postala užitek, telo pa čvrsto in funkcionalno.

Odlikuje nas osebni pristop, saj vadba poteka v manjših skupinah.
Julija in avgusta vabljeni na poletne skupinske vadbe. Na povezavi->POLETNI URNIK VADB IN PRIJAVE

FTP center Bežigrad

Celo sezono prvi obisk brezplačen, vabljeni! Aktualen urnik od septembra 2024

urnik vadb Bežigrad

FTP center Vič

Celo sezono prvi obisk brezplačen, vabljeni! Aktualen urnik od septembra 2024  

Urnik vadb Vič

Cenik
Za več informacij nas pokličite na 040 549 581.

Prijavi se!

V spodnjem videu si oglejte predstavitveni film naših skupinskih vadb:

Skupinska vadba-opis

Basic FTP

telovadba

Izboljšaj stabilizacijo telesa in povečaj gibljivost sklepov. Popravi telesno držo. Si v nekoliko slabši formi in si želiš to izboljšati?

Potem je Basic FTP prava izbira. Predstavlja kondicijsko manj intenzivno obliko treninga. V ospredje postavlja osnovne vaje za moč celega telesa. Poudarek pa se  dela tudi na vajah za gibljivost in stabilizaciji mišic ter mobilizaciji sklepov. Pri treningu se tako uporablja žoge, foam roler, elastike itd. Je primeren za ljudi, ki so na začetku svoje rekreativne poti, pa tudi za vse, ki veliko sedijo. Primeren je tudi za tiste z mišično-sklepnimi bolečinami. 

FTP boot camp 

boot camp

Spravi se v pravo formo. Odpravi odvečno maščobo in okrepi mišice… Imaš rad-a intenziven in raznolik trening?

Če je tako, je FTP zagotovo prava skupinska vadba za vas. Predstavlja zmerno do visoko intenziven funkcionalni trening. Ima veliko podobnosti kot komercialno poznan Boot camp. Na treningih se uporablja različne oblike vadbe (krožna, v serijah…). Uporablja se tudi različne rekviziti (uteži, vrvi, elastike,…) lastno telo, različna gibanja,… Vse z namenom raznolikega in učinkovitega načina razvoja vseh motoričnih sposobnosti (moč, vzdržljivost, gibljivost,…). Novost so termini jutranjega FTP boot campa.

Shape kickbox

shape box

Pridobi kondicijo in oblikuj svoje telo. Sprosti stres z udarci na vrečo. Si naveličan-a enih in istih treningov?

Pri Shape kickboxu nikdar ni dolgčas. Poleg vaj za moč zajema tudi udarce z roko in nogo na vrečo ali fokuse. Prava kombinacija tako učvrsti telo, zaradi kardio efekta udarcev pa omogoča izgorevanje maščob. Predstavlja srednje do visoko intenziven trening. Trening je varen, ker ne zajema kontakta kot v borilnih veščinah! Primeren je za oba spola, predznanje ni potrebno.

TRX Functional

trx vadba

Izboljšaj kondicijo in moč telesa. Imaš rad-a vaje na TRX-u.

Na TRX Functional se uporablja kot osrednji rekvizit TRX trakove. Uporablja pa se tudi druge rekvizite in lastno težo z namenom večje učinkovitosti in pestrosti treninga. Trening traja 60min in predstavlja zmerno do visoko intenzivno vadbo. Posebno pozornost namenjamo razvoju stabilizacije in mišicam trupa. Primerna je za vse starostne skupine, saj zahtevnost izvedbe vaj prilagajamo posameznikovim zmožnostim.

Kickboxing

kickboxing skupinska vadba

Nauči se udarcev in borilne veščine. Pridobi moč in kondicijo. Okrepi si svojo samozavest.

Pri nas je kickboxing namenjen rekreativcem. Prednost kickboxing treninga je zagotovo vsestranskost, saj z njim razvijamo vse motorične sposobnosti. Takšen trening tudi ni nikoli dolgočasen. Poleg tega, da poskrbite za dobro telesno pripravo in športno postavo, pridobite tudi znanje borilne veščine. Na treningu se uporablja boksarske vreče, nožne in ročne fokuse. Veliko vaj pa se dela v parih v smislu izvajanja kombinacij. Kickboxing je sicer zahodnjaška borilna veščina, ki temelji na udarcih rok in nog.

Seniorska vadba

Seniorska vadba

Izboljšaj gibljivost in ravnotežje.Poskrbi za ohranjenje osnovne moči.Ohrani vitalno telo in dobro počutje v pozno starost.

Seniorska vadba je namenjena starejši populaciji. Primerna je tako za moške in ženske, ki si želijo ohraniti aktiven življenjski slog tudi v pozno starost. Izkušen trener vodi celotno vadbo od začetka do konca. Na  vadbi se uporablja različne pripomočke (elastike, ravnotežne rekvizite, trx,…). Seniorska vadba velik del vadbe namenja ohranjanju gibljivosti in ravnotežja, kar se z leti brez ustreznih vaj občutno slabša. Prav tako se poskrbi z enostavnimi vajami za moč za ohranjanje osnovne moči celega telesa.  Seniorska vadba je tako več kot primerna za  3. življenjsko obdobje. 

Open gym

open gym
Opravi svoj trening samostojno. Na razpolago so vam vsi naši rekviziti…

Pomembna prednost open gym vadbe je, da imajo vadeči možnost, če si to želijo, delati tako imenovani mesečni trening. Mesečni trening je napisan na tabli v dvorani. Tako jim open gym sistem omogoča samostojen trening, hkrati pa niso prepuščeni sami sebi, ampak delajo po predpisanem strokovnem treningu. Lahko pa posameznik izvaja popolnoma svoj trening, saj mesečni trening ni obvezen. V času open gyma-a so na razpolago vsi športni pripomočki (uteži, tekač, kettlebelli, TRX, ravnotežne blazine, elastike, boks vreče,…)